Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij nemen na het plaatsen van een bestelling contact op over het gewenste levermoment.
Ik heb nu een bestelling geplaatst, wat is de procedure nu?
Na het afronden van je offerte aanvraag ontvang je een automatisch bericht via de website, ditzelfde bericht ontvangen wij en op basis hiervan maken wij een offerte op maat.
Kijk voor meer informatie op de pagina offerte aanvraag.
Wat is de borg van een product dat gehuurd wordt?
Het borgbedrag is afhankelijk van je bestelling en varieert tussen de € 20 en € 250,00
Bij drankbestellingen berekenen wij andere tarieven.
Hoeveel dagen kan ik over het algemeen het product huren?
Heb je een langere termijnaanvraag, neem contact met ons op over de mogelijkheden.
Is het mogelijk een product voor een langere termijn te huren?
Bij langere termijnaanvragen hanteren wij een meerdagentarief, vraag ons naar de mogelijkheden.
Hoe zit het met de levering/ophalen van gehuurde producten?
Wij leveren de bestellingen op afgesproken tijd en halen dit ook weer retour op afspraak.
Hiervoor rekenen wij een bijdrage transportkosten, dit bedrag is afhankelijk van het afleveradres.
Kleine bestellingen (glaswerk/linnen etc.) mogen ook worden afgehaald.
Wat is de beschikbaarheid van een product?
Door onze grote opslag capaciteit (1200mtr²) hebben wij een zeer grote beschikbaarheid.
Bij onvoldoende beschikbaarheid bieden wij in veel gevallen een geschikt alternatief.
Een bestelling heeft haast, kan ik een bestelling doen voor de volgende dag?
Dat kan zeker, geef dit aan bij het plaatsen van je bestelling.
Hoe zit het met de hygiëne, in welke staat moet het product geretourneerd worden?
Onze producten worden uiteraard brandschoon aangeleverd, na afloop kies je er zelf voor om het artikel schoon of vuil te retourneren.
De schoonmaakkosten voor bbq’s variëren tussen €25,00 en €60,00.
De schoonmaakkosten van het glaswerk, servies en bestek is afhankelijk van de aantallen, vraag ons naar een schatting.